تعمیر اسباب بازی در کرجتعمیرات اسباب بازی در کرج
سه عکس جدید از کیسان دیباج :: کلبه مجازی کیسان دیباج

کلبه مجازی کیسان دیباج

محفل یاران و دوستداران کیسان دیباج

سه عکس جدید از کیسان دیباج

  • ۲۰:۱۱

کیسان دیباج سه عکس سیاه و سفید از خود در اینستاگرام منتشر کرده است. کیسان می‌گوید این عکس ها را دارا حیایی از او گرفته است. گویا دارا حیایی علاوه بر بازیگری دست هم بر آتش عکاسی دارد. عکس ها واقعاً حرفه ای از اب در آمده اند! دم دارا گرم.

 

عکس جدید کیسان دیباج

 

 

برای تماشای ادامه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید


عکس دوم

 

عکس سیاه و سفید کیسان دیباج. عکاس: دارا حیایی

 

 


 

عکس اینستاگرامی کیسان دیباج

 

یه عاشق

ببین من عاشقتم 

به کل من یه کیسانی واقعیه به تمام معنام شنیدن صدات آرومم می کنه با خنده هات می خندم با گریه ت هم گریه می کنم اصلا چجوری بگم...من دوست دارم ولی نه مثل بقیه یه جور دیگه یه جوری گه خودتم نتونی نصور کنی خیلی زیاد به قول مهراد جم 

فقط خود خود میدونه که من تو چقد دوست دارمت تورو ولی میخواستمت

فقط بدون تا دنیا دنیاس تا کره زمین درحال حرکته تا قلبم هنوز داره میتپه تا نفس میکشم عاشقت میمونم چون من برا تو قلبم میتپه و نفس میکشم شاید برات عجیب باشه که چطوری عاشق کسی شدم که ندیدمش تا حالا من نه واسه قیافت که عین ماه میمونه نه واسه صدات که هوش و حواس نمیزاره واسه آدم..واسه اینکهانسان ترین آدمی هستی که میشناسم بهترینو مهربونترینشون خب خیلی حرف زدم فقط یه آرزو دارم که تو آینده بشم یه نویسنه و گارگردانو بازیگر دو تا دلیل داره به خاطر اینکه یه روز باهات همکاری گنم و اینکه علاقه شخصیمه حب خب خب حالا برات د

آرزوی خوشبختیو سلامتی دارم و تینکه به امید دیدار و جواب دایرکتم

فاطمه

من عاشقتم خیلی دووووست دارم کیسان جون ای کاش داداش من بودی من خیلی دوست دارم یکبار ببینمت ولی فکر نکنم بتونم فقط امیدوارم جوابمو بدی ممنونتم عشق جانم

خیلییییییییی دوست دارم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی♡

جمله ای ندارم که بتونم بهت بفهمونم چقدرررررر دوستت دارم واقعا عاشقتم خیلی خوبی خیلییییی اون حرف زدنت و قیافه ماه ات رو که میبینم قلبم میریزه با خنده هات خندم میگره با گریه هاتم واقعا گریه میکنم 

واقعا نمیدونم چجوری بگم دوستت دارم

تا نفس میکشم عاشقتم میمونم عزیز ترینم

من آهنگ تو رو یعنی میشه انقدر گوش دادم که حفظم

کل آخلاقامو شبیه خودت کردم

عاشقتم بهترین مهربوووون دیوونه شدم

آرزوی بهترین ها رو برات میکنم و همچنین آرزوی موفقیت های روز افزون

راستی یادم میمونه که ۲۰ آذر تولدت هست و حتما بهت تبریک میگم

پیشاپیش هم تولدت مبااارک♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

دوستت دارم کیسان جان♡

عاشقتم ♡

دیوونتم♡

موفق و پیروز باشی مهربون♡

خوش اخلاقم بمونی👑♥️

منتظر جوابت هستم واقعا جوابمو ندی ناراحت میشمااااا.

من هرشب فیلمایی میبینم حتی خلاصه ها رو ، فقط بخا طر اینکه تو رو ببینم ، ادانو در میارم 

کلا منم یه کیسان شدم.😆😅♥️👑🤷🏻‍♀️

دوستت دارم تا ابد مهربون ترین💫♡

منتظر جوابت هستم ، پس فعلا👋🏻😘😍❤

مراقب خودت باش♥️فعلا

فاطمه عاشق کیسان

من عاشقتم خیلی دووووست دارم کیسان جون ای کاش داداش من بودی من خیلی دوست دارم یکبار ببینمت ولی فکر نکنم بتونم فقط امیدوارم جوابمو بدی ممنونتم عشق جانم

خیلییییییییی دوست دارم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی♡

جمله ای ندارم که بتونم بهت بفهمونم چقدرررررر دوستت دارم واقعا عاشقتم خیلی خوبی خیلییییی اون حرف زدنت و قیافه ماه ات رو که میبینم قلبم میریزه با خنده هات خندم میگره با گریه هاتم واقعا گریه میکنم 

واقعا نمیدونم چجوری بگم دوستت دارم

تا نفس میکشم عاشقتم میمونم عزیز ترینم

من آهنگ تو رو یعنی میشه انقدر گوش دادم که حفظم

کل آخلاقامو شبیه خودت کردم

عاشقتم بهترین مهربوووون دیوونه شدم

آرزوی بهترین ها رو برات میکنم و همچنین آرزوی موفقیت های روز افزون

راستی یادم میمونه که ۲۰ آذر تولدت هست و حتما بهت تبریک میگم

پیشاپیش هم تولدت مبااارک♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

دوستت دارم کیسان جان♡

عاشقتم ♡

دیوونتم♡

موفق و پیروز باشی مهربون♡

خوش اخلاقم بمونی👑♥️

منتظر جوابت هستم واقعا جوابمو ندی ناراحت میشمااااا.

من هرشب فیلمایی میبینم حتی خلاصه ها رو ، فقط بخا طر اینکه تو رو ببینم ، ادانو در میارم 

کلا منم یه کیسان شدم.😆😅♥️👑🤷🏻‍♀️

دوستت دارم تا ابد مهربون ترین💫♡

منتظر جوابت هستم ، پس فعلا👋🏻😘😍❤

مراقب خودت باش♥️فعلا

تمام

فاطمه عاشق کیسان

من عاشقتم خیلی دووووست دارم کیسان جون ای کاش داداش من بودی من خیلی دوست دارم یکبار ببینمت ولی فکر نکنم بتونم فقط امیدوارم جوابمو بدی ممنونتم عشق جانم

خیلییییییییی دوست دارم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی♡

جمله ای ندارم که بتونم بهت بفهمونم چقدرررررر دوستت دارم واقعا عاشقتم خیلی خوبی خیلییییی اون حرف زدنت و قیافه ماه ات رو که میبینم قلبم میریزه با خنده هات خندم میگره با گریه هاتم واقعا گریه میکنم 

واقعا نمیدونم چجوری بگم دوستت دارم

تا نفس میکشم عاشقتم میمونم عزیز ترینم

من آهنگ تو رو یعنی میشه انقدر گوش دادم که حفظم

کل آخلاقامو شبیه خودت کردم

عاشقتم بهترین مهربوووون دیوونه شدم

آرزوی سلامتی و بهترین ها رو برات میکنم و همچنین آرزوی موفقیت های روز افزون

راستی یادم میمونه که ۲۰ آذر تولدت هست و حتما بهت تبریک میگم

پیشاپیش هم تولدت مبااارک♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

دوستت دارم کیسان جان♡

عاشقتم ♡

دیوونتم♡

موفق و پیروز باشی مهربون♡

خوش اخلاقم بمونی👑♥️

منتظر جوابت هستم واقعا جوابمو ندی ناراحت میشمااااا.

من هرشب فیلمایی میبینم حتی خلاصه ها رو ، فقط بخا طر اینکه تو رو ببینم ، ادانو در میارم 

کلا منم یه کیسان شدم.😆😅♥️👑🤷🏻‍♀️

دوستت دارم تا ابد مهربون ترین💫♡

منتظر جوابت هستم ، پس فعلا👋🏻😘😍❤

مراقب خودت باش♥️فعلا

تمام

ببخشید من چند تا پیام همین شکلی فر ستادم ولی تو اینو بخون مرسی♥️👋🏻

فاطمه عاشق کیسان

آقا کیسان داداش جان جواب بده دیگه😅🤷🏻‍♀️

فاطمه عاشق کیسان

خیلی دوست دارم بدونم الان کجایی و داری چکار میکنی😪

راستی ۹/۹/۹۹ مباااااااااااارک♥️💫👑😘🥰😍

فاطمه عاشق کیسان

سلام فداتشم داداشی ۱۰ روز دیگه به دنیا میاااای پس بازم پیشاپیش تولدت مباااارک♥️😘😍😘😘😘😘😘😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘دوستت دارم♡♥️♥️♥️♥️

عاااشقتم 😘😘😘😘😍😍😍😍♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ فعلا

♡keisan♡

سلام نمی دونم خود اقای کیسان اینو میخونه یا ن ولی به نظر عشق واقعی عشقیه که پنهان باشه نه اینکه همه بفهمن اوناهم که فقط درمورد آقای کیسان دیباج ابراز علاقه میکنن حتما به خاطر اینه که توجه آقا رو به خودشون جلب کنن توی این کره زمین خیلیا هستن که عاشقشن همشونم یه جور دوستش دارن.من میخوام بدونم اگه آقا بازیگر نبود بازم دوستش داشتین؟قبل از اینکه بخونن یا بازی کنن ایشونو میشناختین ؟

لطفا جوری عاشق بشین که طرف اذیت نکنین فکر میکنین اذیت نمیکنین ولی جای اوشون که نیستید!اقا هم مشکلات خودشونو دارن پس شما دیگه زیاد ترش نکنین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کیسان دیباج متولد 1374 فعالیت جدی بازیگری را در سال 1395 همراه با گروه تئاتر صحنه آغاز کرد و سپس در فروردین 98 بخت خود را برای خوانندگی آزمود و آهنگی با صدای خود منتشر کرد. اما اوج شهرت و محبوبیت کیسان دیباج با بازی در فصل دوم سریال از سرنوشت آغاز شد. کیسان که در این سریال نقش «سهراب» را بر عهده داشت حسابی خوش درخشید و هواداران بسیاری به دست آورد.
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan