تعمیر اسباب بازی در کرجتعمیرات اسباب بازی در کرج
دانلود قسمت پنجم از فصل اول سریال از سرنوشت :: کلبه مجازی کیسان دیباج

کلبه مجازی کیسان دیباج

محفل یاران و دوستداران کیسان دیباج

دانلود قسمت پنجم از فصل اول سریال از سرنوشت

  • ۱۷:۲۴

سریال از سرنوشت یکی از تازه ترین تولید های گروه فیلم و سریال شبکه دوی سیما است که در سال 98 تولید شد و تولید آن تا کنون ادامه دارد. این سریال جذاب در سه فصل تهیه و تنظیم شده که تا کنون دو فصل آن(فصل اول و دوم) به روی آنتن رفته. سریال از سرنوشت به روایت زندگی دو کودکی پرورشگاهی به نام هاشم و سهراب می پردازد که در پرورشگاه کودکان بی سرپرست زندگی میکنند. رفاقت بی اندازه و بسیار صمیمی این دو نفر که از کودکی آغاز شده بود تا دوران بلوغ و جوانی نیز ادامه می یابد و روز به روز به شدت آن افزوده می شود. مطابق قوانین پرورشگاه هاشم و سهراب بعد از بالغ شدن و رسیدن به سن 18 سالگی ملزم به ترک پرورشگاه هستند. سریال از سرنوشت به روایت چالش های اقتصادی، اجتماعی و عاطفی این دو جوان بعد از ترک پرورشگاه می پردازد. امیررضا فرامرزی که نقش هاشم را در این سریال از سرنوشت بازی می کند بسیار خوش درخشیده است.

بعد از پایان فصل اول سریال از سرنوشت بازیگران خردسال جای خود را به بازیگران جوان می دهند و دارا حیایی در نقش هاشم و کیسان دیباج در نقش سهراب نقش آفرینی می کند. اما پیش از تماشای فصل دوم بهتر از که مرور کاملی بر آنچه در فصل اول گذشت داشته باشید. کلبه مجازی کیسان دیباج قسمت پنجم از فصل اول سریال از سرنوشت را با کیفیت بالا و لینک مستقیم از سرورهای پرقدرت تقدیم حضور شما می کند.

 

دانلود قسمت پنجم فصل اول سریال از سرنوشت

 

 

جهت دانلود قسمت پنجم از فصل اول سریال از سرنوشت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

آیکون دانلود لینک دانلود مستقیم:  دانلود قسمت پنجم از فصل اول سریال از سرنوشت

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کیسان دیباج متولد 1374 فعالیت جدی بازیگری را در سال 1395 همراه با گروه تئاتر صحنه آغاز کرد و سپس در فروردین 98 بخت خود را برای خوانندگی آزمود و آهنگی با صدای خود منتشر کرد. اما اوج شهرت و محبوبیت کیسان دیباج با بازی در فصل دوم سریال از سرنوشت آغاز شد. کیسان که در این سریال نقش «سهراب» را بر عهده داشت حسابی خوش درخشید و هواداران بسیاری به دست آورد.
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan