تعمیر اسباب بازی در کرجتعمیرات اسباب بازی در کرج
گالری شماره 1 :: کلبه مجازی کیسان دیباج

کلبه مجازی کیسان دیباج

محفل یاران و دوستداران کیسان دیباج

گالری شماره 1

  • ۱۹:۲۳

عکس شماره یک

کیسان دیباج در جنگل


 

عکس شماره دو

دیباج در پارک


عکس شماره سه

کیسان دیباج در کنار پاترول
 


عکس شماره چهار

کیسان دیباج و دارا  حیایی در پشت بام


عکس شماره پنج

تصویر پرتره کیسان دیباج

  • ۳۴۲۹
زهرا

سلام کیسان من عاشقتم 🥰🥰🥰🤭🤭💋💋

زهرا

سلام یکسان منم عاشقتم 

زهرا

سلام کیسان منم عاشقتم واقعا عالی هستی 🌹🌹😘😘 

صبا

کیسان داداش من، چیکار کردی همه عاشق دل خسته تو شدن؟؟من در عجبم

 

فاطمه

آقا کیسان من از شما خیلی خوشم میاد عاااشقتم خیلی خوبی😘😍♥️❤❤❤❤❤❤

فاطمه

آقا کیسان من از شما خیلی خوشم میاد عاااشقتم خیلی خوبی😘😍♥️❤❤❤❤❤❤

امیدوارم بخونی♡

فاطمه عاشق کیسان

ببخشید من سلام نکرده بودم

فاطمه عاشق کیسان

آقا کیسان من از شما خیلی خوشم میاد عاااشقتم خیلی خوبی😘😍♥️❤❤❤❤❤❤

امیدوارم بخونی♡و جواب بدی. منتظرم فعلا 

فائزه قلی زاده

سلام خوبی آقا کیسان دیباج من شمارو خیلی دوست دارم ویکی از طرفداران شما هم 😘❤❤❤🌸

فائزه قلی زاده

شما مثل دادشم هستی من شمارو خیلی دوست دارم 🌸

Mahsa

داداشی ایشالا همیشه موفق باشی ‌عزیزم به تمام خواسته هات برسی❤

هلیا

کیسان  عاشقتم انشالا همیشه همیشه به خواسته هات برسی😉😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زهرا معظمی

من عاشقتم کیسان😘😘

زهرا معظمی

کیسان جان عزیزم ایشاالله به همه خواسته هات برسی

#زهرا 

فاطمه عاشق کیسان

داداشی دارم لحظه شماری میکنم برا تولدت♥️♥️♥️😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘♥️♥️♥️♥️

😢عاشق

سلام کیسان..باور کن این خرفی که دارم میزنم از ته ته قلبمه😔👇

من خیلی خیلی خیلی دوست دارم و تنها آرزوم اینکه کنارت شونه به شونت راه برم😥😥کیسان باور کن الانم دارم آهنگ که تو سریال از سرنوشت بود به اسم رفیق رو گوش میدم و گریه میکنم😭😭😭😢😢😢😢تورو خداااا یه چیزی بگو...من از بس تین روزا از نبودت گریه کردم خیلی حالم بده...به امام رضااااااا

😢عاشق

راستی امروز ۱۶ هم هست

۴ روز دیگه تولدته😢😢😢تولدت مبارک عشق زندگیم😭😭😭😭❤❤❤❤😘😘😘امیدوارم حرفم رو باور کنی

 

من سمیرم زندگی میکنم استان اصفهان😢تورو خدا بیا 

.....تورو به اون خدایی که میپرستی😭😭😭😭

صبا

من خیلی دوست دارم 💖نمیدونم این و چجوری ابراز کنم اما یکی از هوادارات هستم امید وارم به هر جایی که دوست داری برسی 

موفق باشی ❤

یکی که حاضر ه جونشو بده

من خیلی دوست دارم 💖نمیدونم این و چجوری ابراز کنم اما یکی از هوادارات هستم امید وارم به هر جایی که دوست داری برسی 

موفق باشی ❤

حسین

سلام کیسان داداش اوزاع

حسین

داداش سری ۴سر نوشت کی شروع میشه😘

حسین

کیسان میگم هنوز توی سری۴از سرنوشت هستی⚽⚽⚽

زهرا

سلام کیسان دیباج جان ❤️ ❤️ امید وارم یک روز ببینمت من دانشگاه‌ تهران رو آوردم شاید بیام پیشت 🤗 🤗 

زهرا

تازه تولدت هم 2 روز دیگه است مبارک عشقم 😘😘آرزوی بهترین هابرات دارم انشاالله 100000000ساله بشی 

زهرا

تورو به اون خدایی که می پرستی سری 4از سرنوشت رو بازی کن خواهش 

علی

سلام آقا کیسان خوب هستید من خیلی دوستون دارم امیدوارم این نظر منو بخونید و جواب بدید

حسین

سلام اوضاع چجوری 

حسین

کیسان جون میگم اوزاع😜😜😜⚽

فاطمه عاشق کیسان

ببینید من از همه ی شماها دیوانه وار تر دوستش دارم پس بیخود انرژی تون رو هدر ندید

من یه جوری دوستت دارم که کلمه ای برای ابراز علاقه ام ندارم ، فقط ۲ روز مونده تا تولدت 

پس بازم پیشاپیش تولدت مبارک ، راستی تصمیم گرفتم بازیگر بشم بیام ببینمت 

شک نکن میبینمت ، من در این حد دیوانه واااااای دوستت دارم♥️💫🍁👑

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

حسین

ای خدا

 

فاطمه عاشق کیسان

سلام

کیسان من تولدت مبااااارک ایشالله ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله بشی قربونت برم عزیزم فداتشم من

امیدوارم به همه آرزوهات که مثل خودت عشق و خوشگلن برسی♥️🎈🥳⚘🎁🎉🥏⚽️🎊🎀🔮💎👑💫🌟🕶خیلی دوستت دارم ، بیشتر از اونی که خودتم نمیتونی تصورش کنی بهترینم💞

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

S.S

زنده باشی

sogand

اقا کیسان میدونم دیر شده ولی تولدت مبارک و امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی

و اینکه منتظر اهنگ های بعدی و سریال هایی که تو توش بازی میکنی هستیم

اهنگ هاتو زودتر منتشر کن که بی صبرانه منتظرم:)

آرشیدا

سلام خوب هستین آقای دیباج تولدتون که  گذشته رو میخواستم بهتون تبریک بگم امیدوارم همیشه خوشحال باشین😊 

یه طرفدار. کیسان

 آقا کیسان  منم شمارو  خیلی دوست دارم  واقعا خیلی جذاب دوست داشتنی😘😘😘😘

زهرا

سلام‌کیسان‌جان‌

اینوبدون‌که‌عاشقتم‌

میشه‌جوابم‌رابدب؟

زهرای‌عاشق

کیسان‌قلب‌ونفسمه

زهرا♥️
سلام‌میشه‌شماره‌کیسان‌رابزاریدممنون
فاطمه عاشق کیسان

بله 

ولی چطور شمارشو داشته باشیم

من خیییییییییییییلی دوستش دارم خیییییییییییییلی 

فاطمه عاشق کیسان

کسی شمارشو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟💋❤

فاطمه عاشق کیسان

سلام کیسان جونم من آهنگ جدیدتون دانلود کردم عاااااااااااااااااااااااااااااااالی بود خیییییییییییییلی خوب خوندی ، دمتگرم ادامه بده فدات شم صدات ۲۰ ❤❤❤💋💋👋🏻😍😍😍😘😘😘😘آرزوی بهتریمارو دارم ، یادت نره تا عمر دارم هوادارتم، عشقی❤💋😍😘دوستت دارم ، فعلا👋🏻😜❤💋😍😍

فاطمه عاشق کیسان

یه تیکه فیلمم بزار از خوندنت مرسی❤💋😍👋🏻😘

فاطمه عاشق کیسان

کیسان جون من دارم میمیرم بی تو خیییییییییییییلی دوست دارم❤💋زندگی منی تو💞

من از بچگی هدفم بازیگری بود ، پس شک نکن یه روزی بازیگر میشم و میام پیشت ، شک نکن. در این حد دیوانه وار دوستت دارم نفسم😍😘❤💋💞به امید دیدار🥰

دینا

سلام آقا کیسان من شما رو خیلی دوست دارم 

فاطمه عاشق کیسان

زنده باشی بهترینم نفسم❤💋💞😍😘👋🏻

ناشناس

سلام جناب آقای کیسان دیباج شما بازیگر خوبی هستید امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید

ناشناس

سلام جناب آقای کیسان دیباج شما بازیگر خوبی هستید امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید

راستی من به بازیگری خیلی علاقه دارم امیدوارم همچون شما در این زمینه موفق باشم من الان مشغول تحصیل در این رشته هستم

 

ناشناس

سلام جناب آقای کیسان دیباج شما بازیگر خوبی هستید امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید

راستی من  دارم بازیگرمیشم   امیدوارم همچون شما در این زمینه موفق باشم من الان مشغول تحصیل در این رشته هستم

 

فاطمه عاشق کیسان

عشقم دلم برات خعیلی تنگه خیییییییییییییلی 😭💚❤💛🧡💜💙🤎🤍🖤💓💞❣💖💕💗💝زندگیم ، نفسم کجاااااااایی😭♥️♥️♥️💋💋💋♥️♥️♥️💋💋💋♥️♥️♥️💋💋💋

فاطمه عاشق کیسان

هوای شهر دلگیره دلم بیتابه از یادت کجای این جهانی تو دل دیونه میخوادت♾♥️💓😘😍💋

ایدا بهارفر

سلام داداش خوبی من ازت خیلی خوشم میاد و همیشه و همیشه و همیشه به خواسته هات برسی و اینکه اگه میشه تو برنامه نزدیکا مال پیام رسان هست اگه میشه بهم پیام بده نوشته ایدا بهارفر منتظرم چون کارت دارم ببخشید مزاحم شدک 

امیر

سلام عععععععععششششششقیییییییی داداش 

هستی جعفری

سلام من بیننده پر طرف داره سریال از سرنوشت هستم  من میخواهم با بازیگر اقای کیسان دیباج حرف بزنم

هستی جعفری

سلام من بیننده پر طرف داره سریال از سرنوشت هستم  من میخواهم با بازیگر اقای کیسان دیباج حرف بزنم و اقا کیسان میشه شمارتونو بدین خیلی کار واجب دارم

زهرا عاشق کیسان

کیسان میدونی وقتی بزرگ شدم میخوام بیایم تهران و به تو سر بزنم  اگه خیلی دوستم داری پیام هایم را زود جواب بده من واقعا عاشقتم  عزیزم  الان قلبم داره برای تو تند میزنه میگه عاشق کیسان هست میدونی وقتی اسمتو تو گوگل میزنم یه عالمه عاشق چشماتم به خواستم سلام منو برسون راستی کینگز چطوره؟

زه را عاشق کیسان

ببخشید بد تایپ شد کیناز خانم خوبه؟

الهام جوادمحب

سلام آقای کیسان دیباج  واقعا شما خیلی خوب هستید  و من یکی از طرفدار های شما هستم 

Pari

عزیزم امیدوارم همیشه بدرخشی😍😍دوست دارم یه بار از نزدیک ببینمت💋💋

۰۰۰۰۰۰۰

دوست دارمممممممممممم😘😘😘😘

۰۰۰۰۰۰۰

کسی شماره کیسان رو داره 

اگه داره میشهههههه بفرسته

قلب یخی

سلام آقای دیباج امیدوارم هرجا که هستید حالتون خوب باشه و همیشه در کنار خانوادتون شاد باشید❤من دوست دارم شما رو از نزدیک ببینم و ازتون یه امضاء مشتی بگیرم ☺️دوست دار شما قلب یخی❤امید وارم پیاممو خونده باشی😇

کمند دیباج

کیسان من را شناختی خیلی دوست دارم

فاطمه

سلام آقای دیباج من خیلی شما رو دوست دارم میشه لطفا شما تون رو برای من بفرستید 

عشق کیسان

عزیزدلم کیسان جان عشقم❤من عاشقتم واز شما درخواست ازدواج میکنم. 

کیناز

سلام داداش کیسان امید وارم همیشه بدرخشی و من درخشیدنت رو ببینم داداش خوبم

دنیز

سلام کیسان جونم من خیلی دوست دارم. 

من عاشقـــــــــــــــــــــــــــتممم خیلی دوست دارم. 

من به امید اینکه یه روز از نزدیک ببینمت می خوام بازیگر شم. 

امیدوارم مثل همیشه بدرخشی 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

امد تیموری

کیسان داداش اوزاع خوبه😎😎

1234

سلام کیسان نه خبر ♦♦😎

حسین تیموری

داداشhhhسری 4سرنوشت کیه

امد تیموری

دادا نه خبر

Arezoo

سلام

مطمئنید‌‌آقاکیسان‌پیاما‌رو‌میخونه

جوابی‌نمیدن‌آخه؟🙄😅

همه‌عاشقن‌برسید‌بهش‌چقدر‌باید‌زن‌بگیره‌😃😅

🤌🏻😔

یک عاشق به تمام معنا(عاشق k.d

سلام کیسان جونم عشقم نفسم عمرم

من تو رو خیلی دوست دارم

میخوام بازیگر بشم ببینمت 

یه روزی قبل بازیگر شدنم میبینمت بهت قول میدم

راستی شماره ی خودت رو برام بفرس

09114361998

روز بازیگر هم مبارک😘😘😘❤❤❤

دینا

سلام کیسان جونم خیلی دوستت دارم خیلی دوست دارم یه روز یه جایی ببینمت  میشه شماره ات را بدی 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤❤🖤🖤❤🖤❤

طیبه

کیسان من عاشقتم 

خیلی خوشگلی 🥺⁦♥️⁩🥰

 

ماچ😘😘⁦♥️⁩

سارا

سلام کیسان عزیزم ارزوم این بود که تو داداشم بشی تو دکتر بودی و دارا عزیزم معلم وقتی ا سر کار میومدین با یه جایی گرم میومدم استقبالتون 

بدون که همیشه به فکرتم 

عاشق کیسان

سلام من عاشق بازی شما هستم من یکی از طرفداران تو هستم میخواستم خواهش کنم که شمارتو بدی تو خیلی خوبی . من کرمانشاه هستم لطفا بیا کرمانشاه لطفا 

عاشق کیسان

من خیلی تو رو دوست دارم من همه آهنگ هاتون رو دارم و همینطور فیلم ها تون رو نگاه میکنم 

محدثه حیدری

سلام نفسم کیسان عزیزم خیلی دوست دارم 

تو بهترین بازیگر هستی عشق من قشنگم 

من خوب بودن رو از روی تو یاد گرفتم 

من باوفا بودن و موفقیت رو ازشما یاد گرفتم 

ولی اینو بدون که هیچ کس به پای شما نمی رسد ازبس که خوش اخلاق ومهربون و تودلی هستی دورت بگردم قربون صورت ماهت بشم شما مثل داداش واقع ایم هستید شما همیشه نازنین هستید و خواهید بود 😘😘🌺❤️🌷

زهرا

سلام کیسان من عاشقم خیلی دوست دارم❤

تو خیلی خوشگلی😘

زهرا عشق کیسان جان

سلام عشقم خوبی

من دلم تنگ شده برات تنگ شده    من ازت درخواست دارم که شماره خودت را به من بدی هرروز کلیپ هات و آهنگ هات و میبینم و لذت میبرم ای کاش یک روز ببینمت و امضا و عکس باهات بگیرم و بگم که خیلی خیلی دوستت دارم 

هوای شهر دلگیره دلم بیتابه از یادت کجا این جهان تو دل دیوانه میخوادت و اینو بدون تا جون دارم و تا آخر عمر برای دیدنت و به دست آوردنت میجنگم و ولت نمیکنم و تا به دستت نیارم ول کن  نمیشم و من عاشقت هستم 

دوست دورم کیسان جونم ماچ بای بای💜💜💜💙💙💙❤❤❤

پریا

عاشقتم کیسان دوست دارم از ته قلبم راه داری تو قلبم عشقم 

پریا

عاشقتم کیسان دوست دارم از ته قلبم راه داری تو قلبم عشقم   درخواست شمارت را بدید ممنون 

 

پرنیان

سلام کیسان من خیلی دوست دارم عشقم بهم پیام بده 09139323405 این شماره منو داشته باش شب بهم پیام بده ممنون سپاسگزارم 💚 

پرنیان

سلام  کیسان من از طرفداران شما هستم من اگه از جون بگذرم من بیادت هستم تورا خدا بیا بهم پیام بده من خیلی دوست دارم عشقم حتما الان یا شب بهم پیام بده من منتظر پیامت هستم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کیسان دیباج متولد 1374 فعالیت جدی بازیگری را در سال 1395 همراه با گروه تئاتر صحنه آغاز کرد و سپس در فروردین 98 بخت خود را برای خوانندگی آزمود و آهنگی با صدای خود منتشر کرد. اما اوج شهرت و محبوبیت کیسان دیباج با بازی در فصل دوم سریال از سرنوشت آغاز شد. کیسان که در این سریال نقش «سهراب» را بر عهده داشت حسابی خوش درخشید و هواداران بسیاری به دست آورد.
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan